سامانه ۱۳۷، سامانه ای که هست، ولی پاسخگو نیست.

به گزارش پایگاه خبری افق یزد، عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: برخی شهروندان در نقاط مختلف شهر مدعی هستند با وجود تماس‌های مکرر به سامانه ۱۳۷ شهرداری، فردی پاسخگو نبوده است.

محمدباقر پارسائیان افزود: پاسخگویی از این بابت که مشکل اعلام شده از سمت مردم رفع و رجوع نشده و پاسخ درستی از سازمان‌ها یا مناطق برای آن به تماس گیرنده داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان انتظار دارند با تماس به ۱۳۷ مشکلات شهری آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود، ادامه داد: عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد قابل دفاع نیست و اقدام لازم برای تقویت ساختار، ارتقای جایگاه و بهبود عملکرد این سامانه ضروری است.

پارسائیان خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ باید به صورت برخط (آنلاین) فعال باشد و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری و مسئولان شهرداری برای حل مشکلات اقدام کنند.