به گزارش پایگاه خبری افق یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، آمادگی همکاری و تعامل تنگاتنگ با مردم در راستای خدمت رسانی به آنها را دارد.
وی تصریح کرد: سامانه ۱۱۰ به منظور خدمت رسانی مطلوب و سریع به تمامی مردم، در راستای حفظ و ارتقای امنیت و احساس امنیت پایه گذاری شده است.
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: اپراتورهای این مرکز اخبار و درخواست های مردمی را به ماموران گشت های انتظامی ارجاع می دهند و ماموران پلیس به موقع در محل حادثه حضور پیدا کرده و به بررسی موضوع می پردازند.
بهدانی فرد افزود: در بررسی های به عمل آمده در آبان ماه امسال، مردم شهر یزد ۱۸ هزار و ۴۳۲ تماس عملیاتی با پلیس داشته اند که ماموران با حضور در محل، نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کرده اند.
این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه تلفن ۱۱۰ سریع ترین راه ارتباطی مردم با پلیس است، تصریح کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها و تماس های شهروندان است.
Thursday, 6 February , 2025