به گزارش پایگاه خبری افق یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در دی ماه سال جاری مردم شهرستان یزد ۱۸ هزار و ۳۳۰ تماس عملیاتی با پلیس داشته اند که گشتی های انتظامی در محل حاضر شده اند.
وی افزود: امروزه این سامانه به منظور خدمت رسانی به آحاد مردم پایه گذاری شده و در اختیار اپراتورها و ماموران پلیس ۱۱۰ قرار گرفته است که باید به نحو مطلوب در راستای خدمت به شهروندان از آن استفاده شود.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی اخبار و درخواست های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت های انتظامی ۱۱۰ ارجاع می دهند و این ماموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که نیازمند کمک است یاری می رسانند.
بهدانی فرد در خاتمه با اشاره به اینکه تلفن ۱۱۰ سریع ترین راه ارتباطی مردم با پلیس است، گفت: مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های شهروندان است.
Friday, 7 February , 2025