به گزارش پایگاه خبری افق یزد، محمدجواد جلیلی در نشست با ارزیابان حوزه مدیریت مصرف توانیر گفت: پیک بار سال گذشته به میزان ۱۰۷۳ مگاوات بود که با رشد ۶.۱ درصدی در سال جاری به ۱۱۳۸ مگاوات رسید.
وی اضافه کرد: بر اساس شاخصهای فروش انرژی مشترکین در بخش صنعتی ۵۸ درصد فروش مربوط به صنعت نزدیک به ۲۰ درصد مربوط به بخش خانگی و ۱۱ درصد مربوط به بخش کشاورزی و مابقی به دیگر بخشها اختصاص دارد.
جلیلی اظهار کرد: در بخش توسعه نیروگاههای خورشیدی ۱۵ هزار و ۸۱۱ نیروگاه منصوبه در استان وجود دارد .
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در خصوص اقدامات فرهنگ سازی حوزه مدیریت مصرف، افزود: برق استان یزد با اجرای ۳۹۰ برنامه با گستره ۵۵ هزار مخاطب، برنامه هنری در مدارس، همایش ها، نمایشگاه ها، بازدیدها، مسابقات ورزشی و حضور در مساجد را طراحی کرده است.
این مسئول تولید ۲۲۰ محتوای رسانه ای شامل: موشن گرافی ، اینفوگرافی ، فیلم کوتاه ، آرم آگهی ، تیزر رادیویی با بازدید افزون بر ۷ میلیون مخاطب در حوزه فضای مجازی ، تبلیغات محیطی و بارگذاری ۷۲ گزارش ویژه خبری در مطبوعات از دیگر را از اقدامات موثر در فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی بیان کرد.
Wednesday, 5 February , 2025