معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد بر هوشمندسازی کارت پایان خدمت کارمندان و شاغلین نهادهای عمومی غیردولتی عمومی و بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق یزد، سرهنگ  مسعود آرامش‌گفت: دارندگان کارت های پایان خدمت و معافیت کاغذی(قدیمی) شاغل در ادارات دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی با عنایت به عدم ثبت اطلاعات در سامانه جامع وظیفه عمومی متاسفانه جزء مشمولین غایب غیر مطلق استان محسوب می شوند.

وی افزود: برخی افراد با وجود فراخوان های صورت گرفته تاکنون اقدامی در خصوص دریافت کارت هوشمند انجام نداده اند و این موضوع موجب بروز مشکلات و محدودیت هایی را در سیستم های اداری از قبیل صدور گذر نامه، اخذ مجوز خروج از کشور، عدم اختصاص وام های صنعتی و کشاورزی را ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان تصریح کرد: تقاضا داریم این گروه از افراد با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست کارت المثنی پایان خدمت یا معافیت (هوشمند و جدید) را کرده و سپس برای پیگیری در شهرستان ها به دایره وظیفه عمومی شهرستان مربوطه و در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.