چهار هزار و ۵۰۰ تماس توسط مسافران نوروزی با مرکز مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی در استان یزد برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری افق یزد، مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از ابتدای آغاز به کار مرکز سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی در استان یزد تا پایان روز ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۴۵۰۰ تماس با ستاد برقرار شده است.

سید محمد رستگاری خاطرنشان کرد: از مجموع تماس‌های برقرار شده ۶۰ درصد تماس‌ها برای دریافت راهنمایی برای اسکان در اماکن اقامتی، مدارس و پارک‌ها، همچنین ۲۰ درصد تماس‌ها جهت اطلاع از برنامه‌های نوروزی و ۲۰ درصد جهت بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی یزد برقرار شده است.

وی ادامه داد: افراد پس از برقراری تماس پیامکی حاوی لینک اطلاعات و موارد درخواستی خود در بخش‌های مختلف از جمله لینک لیست اماکن اقامتی با ظرفیت‌های خالی، لینک لیست اماکن پذیرایی و لینک ستاد اسکان آموزش و پرورش (فرهنگیان) را دریافت کردند.

رستگاری تصریح کرد: همچنین تا پایان روز ششم فروردین ماه ۴۶۶۵ پیامک برای مسافران نوروزی که بعضاً نیز در چند بخش درخواست خدمات داشتند، ارسال شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: سامانه ۰۳۵۳۳۵۲۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به میهمانان و مسافران نوروزی در استان یزد است.